hierbenik2
Nieuwsbericht | Datum: 26-02-2015



Rijkswaterstaat breidt de Servicedesk Zakelijk uit




Rijkswaterstaat breidt de Servicedesk Zakelijk uit met de inkoopdomeinen Kennis, Informatievoorziening en Bedrijfsvoering. De helpdesk geeft antwoord op projectoverstijgende vragen

Bij de Servicedesk Zakelijk kunnen zakelijke partners van Rijkswaterstaat terecht met vragen, onduidelijkheden en opmerkingen over de werkwijze van Rijkswaterstaat als opdrachtgever voor projecten en programma’s. De Servicedesk Zakelijk is bereikbaar via een webformulier

Uitbreiding
Met de uitbreiding van de Servicedesk Zakelijk voorziet Rijkswaterstaat in een helpdesk de zakelijke markt. Arnold Breur, projectmanager Servicedesk Zakelijk: ‘De Servicedesk Zakelijk is ingericht om vragen van zakelijke partners uniform en snel te beantwoorden. We begonnen met het domein Grond-, Weg- en Waterbouw en zijn nu uitgebreid met alle andere inkoopdomeinen.’

Soort vragen
Bij de Servicedesk komen verschillende soorten vragen binnen. Een greep hieruit:
    Welke rekenkundige relatie moet worden toegepast om NO2 concentratie te berekenen?
  • Kan ik een uitnodiging voor de Marktdag krijgen?
  • Hoeveel nieuwe betonnen bruggen gaan de komende jaren gelegd worden?
  • Gaat de opleiding BOA Europees aanbesteed worden?
Cees Brandsen, hoofdingenieur-directeur Grote Projecten & Onderhoud tijdens de Marktdag 2015: ‘Mijn vraag aan de markt: blijf Rijkswaterstaat op de hoogte houden van wat er beter kan. Neem bijvoorbeeld contact op met de Servicedesk Zakelijk. We hebben die informatie echt nodig.’



Deel dit artikel:                   





Rijkswaterstaat gunt verruiming traject Berg - Obbicht in het Julianakanaal aan Van den Herik Sliedrecht
Nieuwsbericht
Project Wieringerhoek ter inzage; vanaf 31 maart 2020
Nieuwsbericht
Werk Rijkswaterstaat gaat zoveel mogelijk gewoon door
Nieuwsbericht
Coronavirus: verruiming BMKB-regeling voor ondernemers versneld opengesteld
Nieuwsbericht
Benoeming directeur-generaal Water en Bodem bij het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat
Nieuwsbericht
Pilz webinar als alternatief voor klantbezoeken en trainingen - op woensdag 25 maart om 13.00 uur
Weblogposting
Havenbedrijf Rotterdam jaarverslag 2019: Blijvend werken aan de toekomst
Nieuwsbericht
Aqua Nederland Vakbeurs en RioleringsVakdagen verplaatst naar 16, 17 en 18 juni door coronavirus
Nieuwsbericht
Bouw tijdelijke dam stuw Linne vertraagd; fietsbrug langer gesloten
Nieuwsbericht
In de zomer 2020 duidelijkheid over structurele oplossing Paddepoelsterbrug
Nieuwsbericht
N200: Nieuwe brugverbinding in Halfweg
Nieuwsbericht
Bouw tijdelijke dam voor inspectie én herstel schade stuw Linne; start 24 februari 2020
Nieuwsbericht
Amsterdam bereidt zich voor op vaker voorkomend extremer weer
Nieuwsbericht
Ideeën en voorstellen indienen gebied rondom Pannerdensch Kanaal
Nieuwsbericht
Minister Van Nieuwenhuizen en Bonaire tekenen havenconvenant
Nieuwsbericht
Schoner water en vrije doorgang voor trekvissen in de Rijn
Nieuwsbericht
Christine Wijshake en Marre Walter, directeuren Beheerautoriteit Waddenzee
Nieuwsbericht
Overslag haven Rotterdam bedroeg 469,4 miljoen ton in 2019
Nieuwsbericht
Tetrahedron ontvangt UNIIQ-investering voor innovatieve kraan voor nieuwe generatie windmolens
Nieuwsbericht
Wavin presenteert toekomstvisie aan werknemers
Nieuwsbericht
Reactie Rijkswaterstaat op Zembla en Volkskrant - Achtergrondinformatie granuliet
Nieuwsbericht
Voorbereid op een veranderend klimaat
Nieuwsbericht
Officiële afronding werkzaamheden zandsuppletie Roggenplaat
Nieuwsbericht


[Banners]